Hibajelenségek beazonosítása
Csak 1 kerékoldal ereszt le
- az a légrugó hibás = 80%-os valószínűség.
- szelep hiba = 10%
- vezérlés hiba = 10%
Mehetek-e az autóval? Igen, mérsékelt sebességgel, néhány napig- esetleg hétig, de a kompresszor elhasználódásának veszélyével.
2 első vagy hátsó ereszt le
- csak 1 légrugó hibás, a rendszer leereszti a másikat is (jellemző Audi, VW)=40% valószínűség (meg kell figyelni a leeresztés időrendjét!)
- mindkettő légrugó hibás = 20%
- szelep- vagy légvezeték hiba = 20%
- vezérlés hiba = 20% (A computeres vizsgálat kiszűri!)
Mehetek-e az autóval? Igen, mérsékelt sebességgel, néhány napig- esetleg hétig, de a kompresszor elhasználódásának veszélyével.
4 kerékoldal leereszt
- kompresszor hiba = 50%
- vezérlés hiba = 20%
- szelep/légvezeték hiba = 20%
- sérült légtartály = 10%
Mehetek-e az autóval? Amennyiben a gumi hozzáér a kerékjárati dobhoz, akkor semmiképp! Járóképes állapotban mérsékelt sebességgel a szervizbe.
A kompresszor hangosan dolgozik
Élettartama végét járja, teljesítménye lecsökkent, a teljes megállása rövid időn belül bekövetkezik.
Az autó kereke kopog egyenetlen úttesten
A futómű valamelyik alkatrésze cserére szorul.