Hibajelenségek beazonosítása

- az egyik légrugó hibás, és azon keresztül leereszti a másikat (A8, VW Phaeton)
- Meg kell figyelni a leeresztés időrendjét!
- mindkét légrugó hibás (40%-os valószínűség)
- szelep- vagy légvezeték hiba (30%-os valószínűség)
- vezérlés hibája (30%-os valószínűség) A computeres vizsgálat kiszűri!

- vezérlés hibája (30%-os valószínűség) A computeres vizsgálat kiszűri!
- kompresszor hibája (30%-os valószínűség) Próba vagy vizsgálat kiszűri!
- szelep vagy légvezeték hibája (30%-os valószínűség)
- sérült légtartály hibája (10%-os valószínűség)

- vezérlés hibája (50%-os valószínűség) A computeres vizsgálat kiszűri!
- légrugó és vezérlés hibája (20%-os valószínűség)
- (20%-os valószínűség)
- légrugó(k) hibája (10%-os valószínűség)

- az a légrugó hibás (80%-os valószínűség)
- szelephiba  (10%-os valószínűség)
- vezérlés hiba (10%-os valószínűség), de ebben az esetben a kontrollámpa a műszerfalon rendszeresen villog vagy folyamatosan világít!

Esetleges szimptómák:

§ aránylag hangos sziszegést hallunk az egyik légrugó felől. Ilyen esetben vagy a szelep repedt/szakadt el, amit olcsó tőmítőanyaggal orvosolhatunk, vagy nagy a repedésünk a légrugó falán.
§  néhány óra állás után a kerék lejjebb kerül, ám az autó kinyitásakor vagy a beindítás után visszaemelkedik a többivel azonos pozícióba.
§  reggelre leenged az egyik rugó, más napokon meg nem…Ki...